• powerpuff girls kahramanlarını tanıyalım - bubbles

ppg'lerin içinde en duygusal ve tatlı olanı. mavi elbisesi ve mavi gözleri var. sarı saç kuyruğu ve mutlu gülümsemesiyle her zaman masum. ama aynı zamanda kardeşleri kadar iyi savaşıyor. bubbles sincaplarla, canavarlarla konuşabiliyor, tüm yaşayan canlıları anlayıp, onlarla iletişim kurabiliyor. tüm renkleri seviyor. bubbles için kusursuz mutluluk insanların gülümsemesi. eğer başka bir canlı olacak olsaydı çiçek olmak isterdi. kaş çatılmasından hiç hoşlanmıyor. dünyayı korumak onun işi, resim yapmayı seviyor, sincaplarla konuşuyor. sallanıyor, kayıyor, fıstık yiyor, şarkı söylüyor, şarkı besteliyor, kardeşlerinin oyunlarıyla eğleniyor. bubbles, manava gitmeyi, yeni dostlar edinmeyi, buz patenini, davul çalmayı, ve okulda ip atlamayı seviyor.

kaynak : powerpuf girls'den tamamla beni (2-3 oyuncu) (4-12 yaş)
    (bkz: çok ciddiyim)
  • james'in 2008 nisan cikisli hey ma albumunun acilis parcasi. albumun geri kalanina kulaklari alistirma girisimidir. uyandirir, hizlandirir, kanatlandirir, ucurur. yere guvenli bir inisi de esirgemez dinleyenlerinden.

take an axe to your past
    to your family tree
    carve a face from the wood
    an effigy

make wings from the leaves
    hide from the bark
    kindling
    for the hair
    rose for his heart

someone to draw you right
    someone to catch the light

draw the blue from the skies
    into his eyes
    carve the lines on his face
    a map of the race

juice from the root of a beet for his skin
    set the tides
    of the blood
    with the pulse of the drum

i’m alive
    i’m alive

wash the boy in the stream
    so tenderly
    press his lips to your lips
    give him your breath
    he awakes with the weight
    of the vision he holds
    sees the rent in time
    through which he must fold

i’m alive
    i’m alive…

stir the heart with a drum
    kiss smoke in his mouth
    show him signs of a life
    that’s a whole lot better

and he calls down the rain
    tornadoes & hurricanes
    there’s a world in his veins
    i’m alive
    i’m alive…

fingers raised to the sky
    a snake for a spine
    he’s drunk on a life

teach him songs of the bees
    double helix and honey comb
    play him wind through the leaves
    alive, i’m alive…

canli kaydi grubun myspace safalarindan dinlenebiliyor:

http://www.myspace.com/jamesisnotaperson
  • the wire dizisinin snitch'i, tv tarihinin en iyi karakterlerinden birinin adı.

(bkz: andre royo)
  • trailer park boys'ta mike smith tarafindan canlandirilan super komik bir karakter. sise dibi gozukleriyle ve karavaninda baktigi sokak kedileriyle bilinir.
  • (bkz: powerpuff girls) un sarisin, cok gulen, diger kizlara** oranla daha sakince olani.
  • ppg'nin inanılmaz şirin ve sulugöz karakteri, kardeşlerine göre daha hassastır.

sesi de o kadar şekerdir ki, insana hakikaten bir kazan bulup şeker,baharat, bilimum güzel şeyler ve kimyasal x karıştırtası gelir.

ppg'nin bir bölümünde * kafasını çarpan bubbles kendini ayıldığı zaman mojo jojo sanmaktadır;

i’m not bubbles! bubbles is not my name! for the name “bubbles” is not a correct name to address me by, because it is not my name! if you were to address me by the name “mojo jojo”, that would be correct. for my name is mojo jojo! and i will only be addressed by that name, which is mojo jojo! and furthermore, it is not we who will rule the world, it is i! i, being mojo jojo, who is not bubbles, shall rule this world alone, which is to say, without anybody else! and without anybody else shall i rule this world! and when this world is ruled by only one person, and not a collective group, that one person who shall be ruling the world will be none other than me! mojo jojo!

hemen ardından gelen piskopat bağırması karna gülmekten kıvranma getireceğinden zararlıdır.
  • --- spoiler ---

4. sezon 7. bölüm'ün sonunda depodan bozma, sokaktan topladığı çöplerle doldurduğu 'evine' girerken derme çatma kapıyı açarkenki heyecanının, mutluluğunun sherrod'u 'evde' göremeyince yok olması, çöküp kalması çok koydu.

--- spoiler ---
  • trailer park boys karakteri. adamın dibi. televizyon tarihinin en eğlenceli karakterlerinden biri.
  • power puff girls'ün koca yürekli pandufu:))
  • trailer park boys dizisindeki en sevdigim karakter. mukemmel bir tipleme ve oyuculuk.
hesabın var mı? giriş yap