• bu mükemmel şarkıyı michael jackson yazmış, bestelemiş, düzenlemiştir. böyle mükemmel bir şekilde yorumlayan da yine michael jackson'dır. dolayısıyla bu şarkının en büyük artısı da michael jackson'dır.
  • o'na neden "king of pop&rock&soul" dendiginin en güzel kanitidir bu parca...
    allah'in ona verdigi "bu dünyanin gelmis,gecmis ve muhtemelen gelecek en iyi entertainer'i * olma" görevini layıkıyla yerine getirdiğinin kanıtıdır bu parca...
    basligi görünce bir kez daha klibini acip izleme ihtiyaci hissettim, ve uzun süredir bu kadar güzel sarki dinlemedigimi, michael jackson'i dinlemedigimi farkettim... ben de diyodum icimdeki bu müziksel acligin nedeni ne...

    özellikle akustik versiyonunda, akustikten elektroya gecis ani adami oldugu yere yigar birakir...
  • michael jackson'un dangerous albumu'nde slash'den gitar istedigi iki $arkidan biri. digeri black or white'dir. slash kasetteki performansi hic provasiz cikardigini soylemi$tir. manyak parca, manyak yorum, cok iyi sozler, deh$et verici lead guitar...
  • michael jackson'in dangerous albumunden ona gore belki de biraz siradisi olarak tanimlanabilcek sıkı bir parca..leziz gitar esligi sanirim slash'den..
  • doksanların en sağlam ve içten rock hitlerinden; ilk 10'a rahat oynar. elbette en büyük artısı slash'tir.
  • beni su dakikalarda odamin icinde cause i am on fire, talk to me woman, quench my desire, give in to me diye bagirttikca bagirtan, adami kendinden geciren, bu aleminde michael jackson gibi bir devi, slash gibi bir efsaneyi kolay kolay bulamayacagini kafamiza kafamiza vuran dehset eser.
  • söylemeye gerek var mı bilmiyorum; sözü, müziği, düzenlemesi hep michael jackson'a ait. hissettirdiği her şey de sana.
  • slash'in arkada gitarla kusup kusup, kustuklarini tekrar icip tekrar cikarmasi $eklinde gitari kah aglattigi, kah bagirttigi, "- bir lead guitar nasil olmali?" sorusunun yanitini cihana gosterdigi $arki.
    not: dinlerken taze taze girilmi$tir...
  • an itibariyle gözlerim dolarak dinlediğim michael jackson klasiği.

    (bkz: michael jackson'ın ölümü)
  • şarkının her yeri mükemmel de 3.28'den sonrasında insan kendini kaybediyor.
    peki ben niye bu şarkıya 3.kez entry girmişim? birkaç nedeni var:

    öncelikle boş bir adamım. bu bir.

    hastası olduğum şarkılara ara ara gerek 3. gerek 5. entry'mi falan girmeyi seviyorum. çünkü bu bir hayır işi; sol frame'de bir allah'ın kulu görüp dinleyip de "böyle bir şey mi varmış ya! bu ne harika bir şey" falan dese dünyaya bir faydamız olmuş olur.

    bu iki.

    bazı şarkılara saplantılıyım. ne zaman açarsam açayım doyamadığımdan 1233 kere arka arkaya dinleyip günü sonlandırıyorum.

    bu üç.

    bir de mevzubahis şarkıyı orkestra olarak, yaylılarla falan hayal ediyorum. şarkımız bu şekilde de hayalimde epik bir hale bürünüyorsa o şarkıya hayranlığım daha da perçinleniyor, elemanlar yazmış diyorum.

    bu da dört.

    bu şarkı da hepsini sağlıyor. emeği geçenleri zaten tanıyorsunuz; yapmışlar. ölmez sağ kalırsam 8-10... olarak devam etme planım var.

    ayrıca give in to me'den anlayacağımız üzere 1980-1990'lar müzik piyasası için çok bereketli geçmiş (bu şarkının kaydı 90-91 filan galiba). doğmak için değil ama 20-30'ları yaşamak için güzel zamanlarmış. şimdi hem post truth gibi cehaletin yüceltildiği boktan bir dönem, hem orta sınıf öldü, hem de müzikler genel olarak tırt :)
hesabın var mı? giriş yap