şükela:  tümü | bugün
  • senaryosunu ali ulvi hünkar'ın yazdığı avşar filmin yeni tv dizisi. oyuncu kadrosunda; teoman kumbaracıbaşı, ayşe şule bilgiç, yonca cevher, sibel taşçıoğlu, ebru özkan ve yetkin dikinciler olan diziyi haluk bener yönetiyor.
  • müziklerinde yine, yeni, yeniden kıraçı gördüğümüz dizidir
    bu bağlamda nazarımda kafadan kaybetmiş dizidir
  • geçen yayın döneminde salı akşamlarını domine eden aliyeyi andıran bir sloganla izleyici karşısına çıkacak olan atv dizisi

    "ağlamak için omuz arayanlara!!!"
  • az sonra atv'de başlayacak, bilmem kaç tekrar daha yapacak bir dizi gözyaşı daha. kıraç söylüyor; kus kendini hadi hani hani... buraya kadar... hı hımm.. ve ıslıklar!
    (bkz: sözbirliği)
  • hayirlara vesile olasi gicir gicir tv dizisi.

    memlekette bir gun gecmiyor ki, yeni bir cete, bir organize eylem kaynagi fiskirmasin sayin sozluk efradi. sivil toplum orgutlenmesinde, tembellik hakkini sonuna kadar kullanan cografyam insani, sanal denizlerin serin ve sig sularinda kulac atmaya devam ediyor lakin.

    ayni topraktan fiskiran gri hucre yumaklari, bir sabah, gozyasinin da cetesi olabilecegi fikriyle uyanip, yatagindan firliyor ve bu dahiyane fikri her uc kisiden ikisinin ya yapimci, ya oyuncu, ya muzisyen yahut izleyici olarak mudahil oldugu tek dingil olan tv dizisi biciminde firinlayarak huzura getiriyor.

    ne mutlu bize ki, cete denilen meretin aslinda pek sirin bir toplasma turu olabilecegini, hic bir zahmete girmeden, elimizde cekirdek bilemedin karpuz, tek parmak hareketi ile bilincimizin altina istifleyebiliyoruz. ve hatta ne mutlu ki, cocuklarimiza isim koymak icin, saatli maarif takviminin, karinca duasi gibi yazilarinda goz nurumuzu tuketmiyoruz; dun, bugun dogan, yarin dogacak kizlarimiza aliye, ogullarimiza polat ismini koyuyoruz. buyuyunce onlara benzesin, bizi kotu yurekli kaynanalarin, scubaci devletlerin serrinden korusun diye.
  • molped kızlarını özleten replikler, kast, senaryo ve diğer şeyler. anahaber bülteninin ratingini düşürsün inşallah. bu da böyle bir bedduamdır.
  • şuursuz bir taksici tiplemesi barındıran dizidir. hangi durağın taksicisi bilmem (bilmek de istemem) ama, ben öyle iki göz iki çeşme, sinir içinde taksiye binersem, geveze taksiciye de "işine baksana sen!" dersem taş ederim adamı bir daha ağzını açamaz. zaten taksici, ev sahibi (yani bizim eski avukat )abla ve nü model abla hariç bütün kastın şakülü kaymış. aşk acısıyla kavrulmuş, biri mahallenin bakkalı (kendi değilse dedesi kesin bakkaldı bunun) öbürü terzi, en ufakları da nerdeyse (lezbiyen olacakken kenardan dönmüş gibi dursa daha inandırıcı olacaktı ama herhalde o ciddi bi ihanet yaşamadı fasulyeden, öykünüyor yani ablalarına) şaolin bozması, sorbone mezunu üç genc kadın.

    fantastik bir kumarhaneci mafya. ya abicim, sen deli misin? illegal kumar işi yapıyorsun, sonra da elinden tutanla ev basmaya gidiyorsun. biz böyle iki tane incik boncuğa yola düşen külhanbeyine alışık değiliz ki kardeşim. halbuki külhan dediğin alır adresi, yerinden kalkmaz yollar iki itini, oturtur kızı karşına doldurur şarabını, kestirir kavununu inceden keyfine bakar. türk sokak tarihinde bir tane boyu 1.78'i aşmış kabadayı mı var, eğer aşiret/ aile sebebiyle kavuk teslim almadıysa? zaten cüssenin değil karizmanın işlediği bir sistemden bahsediyoruz. "kaba, vahşi" tanımının karşılığı iki metre üzeri bir cüsse midir? yok ileriki bölümlerde pehlivanlıktan geldiği gibi bir hikaye ortaya çıkmayacaksa eğer dikinciler de doğru kast değil. keşke heykeltraş'ı o oynasaydı.

    zavallı deniz*'e ne demeli acaba. bu kız kenar mahalleden patronunu apartarak düze çıkmaya çalışan, diğerlerine göre daha güzel olan bir kızımız değil mi? kardeşim kızın elinden ayağından, saçından, evindeki en küçük eşyasından kalite akıyor valla. bir de bilmiş filan kız. nasıl bir ustrupla kakalıyor arkadaşlarının ona olan hasetlerini ağızlarına, bayıldım kıza. bir de kızın duygularıyla oynayan patron var. ayıp be kardeşim, bari iki gün kapat telefonu kaybol. al yeni çıtırı, tak koluna, ak sardunya adalarına filan. sözlenmeye iki saat kala adam, sabah telefon açıp hatır sorarak, akşam kaybolarak genç kızların ümitleriyle oynamaz ki. ama sen böyle yapsan, taksiciyle, mafya tiplemesi nasıl girecek hikayeye değil mi? zaten taksici de prodüksiyon kardeşliği jesti olmuş. benimki de laf işte. zaten bunların hepsi annemin fikri.

    yok, anlamayacaksınız. evet elinize sağlık, evet haluk bener elindeki senaryoyu mükemmel çekmiş. ama ali ulvi hünkar acilen sıradan tipleme, sıradan dialoglar yazmayı denemeli. içim kan ağlasa da... neyse dilerim, on sezon oynar bu dizi.

    edit: çöp olmuş web sitesi adresi sebebiyledir.
  • kırk yılın başında bir * kendime bir dizi bulmuştum izleyecek, olmadı. benim dizim diyemeden ölmeme neden olacak dizi. allah 32 tekmil birden tüm fasiküllerini affetsin. amin.
  • tanıtımlarından gördüğüm kadarıyla, yazı tura da cevher in atina da yaşayan abisini oynayan adamın başrolde olduğu dizidir.
  • sanki içinde genciyle yaşlısıyla kadınıyla erkeğiyle şair ruhlu bir mehmet aslantuğ kolonisi oynuyormuş hissiyatı veren dizi.