şükela:  tümü | bugün
  • haftasonunun habercisi olan adamdır. sağolsun varolsun.
  • seçimlerden önceki siyasi partiler ve adayları. şimdi ise desibel 0.
  • azimli insandır
  • bir de her cuma facebookta gül fotoğrafı fonunda gül kokulu cumalar postu paylaşan versiyonu var
  • dayımdır. kendisiyle bayramdan bayrama ve cumadan cumaya görüşüyoruz.
  • çok abuk bir şey değil, sonuçta iyi niyetli bir insan olduğunu gösteriyor. ama twitter'da takip ettiğim bir hatun kişi var ve her sabah "hayırlı cumalar" diye güne başlıyor. işte bu komik oluyor, ne yalan söyleyeyim sabah sabah güldürüyor beni.
  • belediye başkanıdır.
  • ben mesajları silmekten bıkarken tekrar atmaktan bıkmayan kişidir. cevap vermiyoruz bari daha atma. sırf bu nedenlerden ötürü toplu mesaj uygulamasına az sövmüşlüğüm de yok değil.
  • bu benim ama inancsiz birisiyim.

    almanyada calistigimiz firmada turk bi abi var. firmanin teknik departmanda calisiyo. kendisiyle firmanin sigara odasinds tanistik. vay turkiyeden arkadaslar gelmis diye pervane oldu adam bize. yemege falan goturdu bizi ama adam agir musluman. biz de teknik bi ariza oldugunds prosedurleri asip bu adamdan yardim aliyoruz. ayip olmasin diye cuma gunleri mesaj atiyorum adama *
  • bu insanlara mesaj atma nasil denilir bilen varsa aydinlatsin. bu insanlardaki nasil bir azimdir ben anlamiyorum.

    bir kac kere ima ettim ama sabah 3-4-5 araliginda hayirli cumalar mesaji atan insanlar var hayatimda. sen sabah namazina kalktin diye ben neden haberdar oluyorum arkadas, herkesin sevap puanlari kendine degil mi?

    zor olmuyor mu herkese mesaj atmak, herhafta yeni fotograf bulmak, sabahin korunde atmak denedigim yontemler. bu arada hic birine zaten cevap ta yazmiyorum. hic biri ise yaramiyor, durduramiyorum.