• nasıl bir reklamdır bu lan! olum bana da para verin ben de seve seve üf süper sanatçı derim.

    belli bir ücret karşılığında övülmek isteyenler yeşillendirsin.

    tanım: değişik bir rapçı.
  • (bkz: palyaço)

    (bkz: soytarı)

    (bkz: serseri)

    (bkz: berduş)

    (bkz: enayi silkeleyici)

    bu beş adet naçizane sıfatın bir bedende toplandığını çok nadir görürsünüz fakat söz konusu kişi işini hakkıyla yapıyor.
  • blalalalala miyav miyav şeklinde konuşmalar olan 15 saniyelik ritmin sürekli tekrar ettiği şeylere sahip kişi...

    rap müzik sevmem ama buna rap diyen adamın ağzına kürekle vurmak gerekir. rap müzik yapan adamlara, rap kültürüne ayıp lan.
  • bugün radyoda "fıstığa bak" şarkısını duydum. şarkı bitene kadar mustafa diyo gibi geldi. dedim neden mustafa diye şarkı yapmışlar adına bakınca netleşti.

    tanım: mustafa diyomuş gibi yapan ama aslında demeyen rapçi.
  • trap kont 2.5 albümü biraz chill kafasında olmuş. tertemiz olmuş. hep hoplama zıplama bir yere kadar dedi herhalde.

    ayrıca aynı altyapıyla ingilizce olarak (bkz: the weeknd) yapsa eminim loopa alır dinlerdiniz. sizin sıkıntınız ne hala çözebilmiş değilim. herif iyi işte kabul edin.

    beğendim yani sonuç olarak.
  • çok çok iyi bir albümle tekrar online.
  • müzisyenlik ayrı söz yazarlığı ayrı. beat,altyapı olayında bu adam çok sağlam. bunu her kulağı olan insan anlar,kulağı yoksa da sallamasın burda boş boş.
  • 100 albümü gerek prodüksiyon kalitesi olsun gerek bir zamanların komik videosu "mutfak" mevzularından sıyrılıp ciddiye alınmak adına khontkar için baya milat gibi birşeydi.
    o dönemin türkiye standartlarının baya üst tabakasında yer alan bir albümdü.

    ayrıyetten gerek hapis olayı olsun gerek şehinşah kavgası olsun adam cidden medyayı öyle bir yönetti ki parmaklarında ne olduysa adama yaradı gerçekten. ki herkesin khonkar'dan tiksinmesi, yani irite edici tavırlarının da bir reklam stratejisi olduğunu düşünüyorum. olay çünkü internetle birlikte ne kadar sizden söz edildiğiyle alakalı, iyi ya da kötü, fark etmiyor.

    bu yeni trapkont 2.5 albümünde ise cidden kafamdaki en büyük sıkıntısını bir nevi kırmış oldu. bütün şarkıları para üzerinden caka satma ve genelde hep aynı noktaya çıkan sözlerdeki ana fikirler durumunu değiştirip düz "banger" olması beklenen trap müzik kalıplarından, gaz şarkı yapma dürtüsünden sıyrılıp çok daha geniş kapsamlı ve easy listening bi albüm tasarlamış.

    "hepsi geçecek" şarkısındaki nakaratı ve "koy" şarkısındaki bilimum melodiklikleri benim diyen adamlar halledemez türkiyede. müzikal olarak kendi işlerinde baya kafa yorduğu belli. bu yaratıcılık düzeyinde devam ederse cidden piyasanın üst tabakasındaki isimlerden olma durumu baki kalır.

    kendisine karşı en büyük eleştirim ise redkeysmusic kapsamında yanında bulunan isimlerin şarkılarıyla muhtemelen kendi şarkılarına gösterdiği "şarkıyı yüceltmek için ne yapabilirim" sistemini uygulamıyor. müzikal birikimini label'ının içerisindeki diğer isimler için de ortaya sürmeli.
  • üst edit: aşırı beğendim dinledikçe. en çok da böyle albümleri seviyorum. ilk dinleyişte anlamayıp sonra sevdiğim. belli ki üstüne uğraşılmış ben ne dinlediğimi anlamadan yavaş yavaş kaliteyi farkın vardım.

    kendisini severim, çok yaratıcı, kendine özgü bir rapper. geri kafalı "abiğğğ sago cezaaaa yaa" kafasındanki aptallardan değilim.

    son epsinde türkçe young thug dinliyorum sandım. hiçbir şarkı bağlamadı kendine. tabi her şarkısını beğeneceğiz diye bir şey yok. hala piyasanın çok üstünde.
  • plaa3'den beri dinliyorum kendisini ülke standartlarının çok üstünde şarkılar yapıyor. hatta gecenlerde gidip bulabildiğim tüm şarkılarını dinledim. adam, 6 sene öncesinde bile günümüz soundunu yapıyormuş hiç vazgeçmemiş.

    5 sene önce böyle şarkı yapan birisi: https://youtu.be/vp4uioqkm3i

    geçen sene çıkardığı 100 albümü ve bu sene çıkardığı trap kont 2.5 ile kendini yeterince kanıtladı. yaptığı bu kadar işten sonra hala bu adama laf eden müzikten falan anlamıyordur.

    bleedat
hesabın var mı? giriş yap