şükela:  tümü | bugün
  • yapımcılığını, yazarlığını ve yönetmenliğini nicolas winding refn'in yapacağı korku filmi. başrol için elle fanning ile görüşmelere başlamışlar.

    edit: elle fannig başrolü almış. yanına keanu reeves, christina hendricks, jena malone ve bella heathcote katılmış. film 2016'da vizyona girecek.
  • danimarkalı yönetmen nicolas winding refn'in** 2016'da vizyona girecek yeni filmi.
    çekimlere 30 mart'ta, yine drive'da olduğu gibi los angeles'ta başlayacaklarmış. film, moda endüstrisindeki genç bir modelin hikayesi. ve yine drive'ın müziklerini ve seslerini yapan ekiple çalışılacak.

    <<umut vadeden model jesse* los angeles'a taşınınca, etrafı genç ve güzel kalmak için deliren kadınlarda çevrilir ve olaylar gelişir.>>

    acaba biraz death becomes her kokusu mu alacağız nedir?

    (bkz: http://www.dfi.dk/…5/nwr-shoots-the-neon-demon.aspx)
  • görüntü yönetmeni natasha braier. biz onu xxy, la teta asustada, the rover gibi filmlerde yaptıklarıyla biliyoruz.

    2016'ın ilk çeyregi geride kalırken filmin çekimlerinin tamamlandıgından haberdarız. vizyon tarihi henüz belli degil.
  • fragman geldi, hanım!
  • görüntü yönetmeni tercihiyle heycanlandıran, gerçek bir aslanı yanılmıyorsam otel odası gibi bir yerde çeken bu weirdo tercihlerini ve dünyasını sevdiğimiz nicolas refn'nin bir türlü gelmeyen upcoming filmi. aylardır sayfasında yapmadığım fangirllik kalmadı fakat vizyon tarihi hala belli değil efenim.

    bekleyemiyorum.
  • bugün can sıkıntısından sinemada tek başına izlediğim değişik bir film. bunu daha önce bir kaç kez daha yapmıştım, ilk kez beğendiğim bir filme denk geldi.

    --- spoiler ---

    jesse isimli, şehre* yeni gelmiş 16 yaşında, ama güzelliğiyle baş döndüren bir kızın değişimini konu eden, zaman zaman rahatsız edici sahnelerle dikkati üzerine çekebilen bir film.

    sonundaki göz sahnesi cidden insana bir çok şeyi sorgulatıyor.

    olmuş, izlenebilir güzel bir film. türkiye'de ne zaman sinemalara gelir bilmem ama.

    --- spoiler ---
  • çok eleştirilen only god forgives, valhalla rising gibi filmlerini bile hayranlıkla izlediğim nicolas winding refn filmi. bu da muhtemelen drive gibi geniş kitleler tarafından beğenilen bir film değil de, bu filmler gibi ufak bir kitlenin çok seveceği diğerlerinin ise nefret edeceği bir film olacak gibi. ancak hala gösterim tarihi, hatta gösterime girip girmeyeceği bile belli değil. cinemaximum denen belanın tekel olduğu ülkede şaşırmıyoruz buna tabi de bari başka sinema bir güzellik yapaydı.
  • böyle soğuk filmleri severim fakat bu da onlardan biri mi henüz emin değilim.
    (bkz: reserved)
  • performansi dusuk bir filmdi. hayal kirikligina su anlamda ugradim:
    konu olarak kliselerle dolu, moda dunyasina insider bir look vermek isterken kliselerden kacamamis, ironik olsa bile dark humour'a giremeden stereotipleri incelemis bir film. sizi icine alan bir film degil oncelikle. ve demek degildir ki kliseler cirkindir ama ozellikle moda dunyasinin icindeyseniz, zaten film size yabanci degil. etrafinizda her gun her saniye olan olaylarin sekansi gibi. yani pedofili ve sinir bozucu fotografci karakteri her fotograf setinde karsilasabileceginiz bir sey evet, kiskanclik ve ego evet akil alinamayacak boyutta ancak bu film endustriyi ve guzellik obsesyonunu yalin bir sekilde elestirirken hic bir yenilik eklememis ve asiri sonuk kalmis.
    ve film su anlamda cok garip, hikaye akmiyor -- gercekten akmiyor, her sey onceden tahmin edilebilir ve izlerken sahnelerin gereksiz uzunluklarindan sikilmak uzereyken, filmin ekstrem derecedeki guzellikte goruntuleri yuzunden ekrana kilitleniyorsunuz. yani ekrandaki goz kamastirici goruntuye bakarken sizi cok sikiyor film.
    ayrica, eger moda/sanat/film dunyasi icindeyseniz daha once gordugunuz milyonlarca guncel guzelllik, obsesyon, estetik ameliyat saplantisini anlatan turlu eserden farkli gelmiyor.

    hayal kirikligina su anlamda ugramadim: goruntu yonetmeninin, natasha braier, yaptigi efsane is ve renkler. agzim acik izledim ekrani. o anlamda hakkini yememek lazim.