şükela:  tümü | bugün
  • ekşi sözlükte bolca bulunan insan tipidir ve bir imamoğlu seçmeni olarak beni üzmektedir.
    bariz hatalarını bile ya görmezden gelmeyi seçerler ya da saçmalayarak savunmaya çalışırlar.
    bir örnek verelim: twitter
    arkadaşlar siyasilere peygamber muamelesi yapmayı bırakın artık. hatalarını söyleyince ağzınızdan salyalar saça saça küfür etmeyi bırakın.
  • her insanın günahı olabilir lakin karşısında bu kadar kitapsız ahlaksız güruh varken imamoğlu melek kalmaktadır.
  • (bkz: ad hominem)
  • aklı başında insan politikacıların ne olduğunu bilir.

    ben imamoğlu’nu günahsız falan sanmıyorum ama akp’lilerin yanında melekten de temiz kalır.

    üstelik anlamadığınız bit nokta var; iktidar sahiplerini yerlerinde kök salmadan değiştirmelisin ki yolsuzluk, haksızlık, adaletsizlik, adam kayırma genlerine işlemesin.

    bugün bir belediye çalışanı bir adayı protesto ediyorsa o çalışan belediyenin değil bir partinin çalışanıdır. bunun sakıncalılarını bilmiyorsanız yapılan bağışlara bakmanız yeter.

    herşey belki hemen çok güzel olmayacak ama değişime alıştıkça olacak, ben inanıyorum.
  • ya günah diye bir şey olmadığına inanıyordur ya da maldır.
  • valla günahsız mı bilemem de lucifer ve hellspawn'ları yanında isa aleyhisselam gibi kalan bir ademoğlu.
  • ilk taşı imamoğlu 'ndan daha günahsız atsın dense ortada kimsenin kalmayacağı durum.
  • solcusundan sağcısına. x partlisinden y partlisine herkes aynı olduğu içindir. günümüzde fikirsel özgürlüğü yakalamış olanlar hariç, herkes birini tanrılaştırma peşinde. hal böyleyken bizim taraf tutmak gibi bir zorunluluğumuz yok. hiç biri babamızın oğlu değil. realist bakış açısıyla oyunu kullanırsın geçersin. sıkıntılı bir durum ya da başka bişey olursa dava açarsın yargının sonucunu beklersin. bu kadar basit. tabi sözlerim partilerinden maddi menfaat peşinde olanlar hariç.
  • hikayeyi duymuşsunuzdur, ikinci dünya savaşı sırasında churchill avam kamarasında konuşmaktadır, bir vekil söz alarak ''sayın churchill siz stalin'i övüyorsunuz'' diyerek kızar. churchill der ki, ''hitler cehennemi işgal etse şeytanı övecek birkaç şey bulurum''

    kimsenin kimseyi günahsız sandığı filan yok, ortada olan şeyleri geviş getirip getirip captain obviousluk yapmanın manası da yok, bu kadar hayvani güç konsantrasyonu karşısında şeytan olsun gerekirse o da övülür.
  • mesele imamoğlu veya herhangi birinin günahsız olması değil, hatta imamoğlu uzun yakışıklıdan daha bile günahkar olabilir problem değil

    mesele artık gözümüze soka soka yiyenlerin yiyememesini istemek, bankamatik memurlarını sokakta toplu taşımada internette sağda solda artık görmekten bıkmak, cemaatlere ve uydurma vakıflar adı altında çoluk çocuğa para aktarılmasını engellemek