şükela:  tümü | bugün
  • tam olarak yazmak gerekirse ki gerekir:
    kalabalık ve müzikli ortamlarda "birlikte oldukları kızın" arkasında duran, hem kıza dayanan hem de kızı kollayan adamlardır bunlar.

    çift olarak gittikleri yerlerde kızın tam arkasında durur bunlar. bu yüzden gözgöze gelmeleri, elele tutuşmaları mümkün olmaz. iki çeşidi vardır.
    biri; çok samimi olmasa bile koruyucu bir tavır göstererek kızın kalabalıkta kendisinden başka birisi tarafından rahatsız edilmesini önlemek ister. neden kendisinden başka biri tarafından? çünkü kızı kendisi kollamak istemektedir.
    diğeri ise; zaten düzeyli bir birliktelik içindedir. yani kalabalık ortamda olmasa bile kızın arkasında durma özgürlüğüne sahiptir. böyle bir ortamda dosta düşmana bu pozisyonu göstermek amacındadır.

    dışarıdan birbirine kenetlenmiş iki kaplumbağa gibi duran bu çiftin çevreye verdiği en önemli rahatsızlık kızın adama birşey söylemek için yan dönüp avaz avaz bağırmasıdır. adam için böyle bir sorun yoktur. çünkü kendisi pozisyon üstünlüğü sayesinde kızın hem kulağına üfleme hem de konuşma şansına sahiptir.
  • her ne kadar sevgili olsalar da erkekliğin doğası olarak ;

    (bkz: fordcu)
  • tamamen zorunluluktan bile orada durmak zorunda olsa potansiyel tacizci olarak dikkat edilen adamdır. arkasında durduğu ve hiç tanımadığı kadını rahatsız etmemek için şekilden şekile girdiği gözlemleniyorsa zaten kendini bilen bi kimse olarak ve daha fazla rahatsızlık verip rahatsız da olmamak için ilk fırsatta yer değiştirir. amacı taciz etmekse zaten ilk girişiminin ardından ya kız tarafından sağlam bir dirsek, tokat, tekme hatta yumruk darbesiyle uzaklaştırılır bir de rezil olur yada yine kız tarafından iğne, raptiye vs. yardımıyla büyük acılara sevk edilir ve aggghhh anaaaaaam şeklinde bağırdıktan sonra kız tarafından bulunulan ortama takdim edilir..
  • akilli adamdir. ortamdaki digerlerini de akilli olmaya davet eder.
    ortamda kiza hakim olacaksin arkada$. oyle girip cikarken, dans pistinde falan surtunmeler, ayagina basmalar, carpi$malar falan, kazara da olsa affolunamaz. affolunamazsa meydan vermemek en iyisidir. adam gibi kiz da bunu talep eder zaten, etmese de efendi efendi abartmadan yapilinca ho$una gider. biz babadan boyle gorduk.
    koko cambo falan derken, "- ay pardon..." diyerek kiza carpan adami uzerim ben.
  • sevdiceğine farkettirmeden mekandaki başka kızlarla kesişen,kaş göz eden adamdır. ne de olsa sevgili farketmiyo. uyanık olun olm.
  • (bkz: daydreamer)
    (bkz: degdirmek)
  • titanic filmini izleyip çok etkilenmiş adamdır. lakin dikkat etmesi lazımdır ;

    - bilader indirsene şu hatunun elleri kolları zaten göt kadar mekan.
    - şş karışma (sevgilinin kulağına) **fsrfsr mayhartvilgooooooğğğnn fsrfsr**
  • kendisine daha bir güven duyulmasını sağlayan adamdır bu.
  • taktikleri de olan adam.
    misal kendi taktigimi vereyim.

    oyle hatunun cevresinde koruma gibi olmam ortamda, ama yogunluk ya$anan kapilarda, giri$lerde ciki$larda, vestiyer onlerinde kizin arkasindayim arkada$. kiz arkada$, sevgili, e$ falan olmasina bile gerek yok. benimle oraya geldiyse, rahat rahat gezmesi, yemesi icmesi, dans etmesi, hepsi oncelikle benim sorumlulugum altindadir.
    misal ortama geldik, yedik ictik eglendik. cikacaz.
    egilirim kizin kulagina, once ozur dilerim, sonra:
    - tam arkanda belinde, omuriliginin uzerinde ba$ parmagimi hissedeceksin, cikana kadar o ba$parmagin seni itmesine izin ver, ne yone iterse o yana git, temas kesilecek gibi olursa sen dur, mutlaka ba$parmagin omuriligine degiyor kalmasini sagla...
    derim.

    alirim sag kanadima kizi, saplarim ba$parmagimi beline, ben sol arka caprazinda dururum, sol elle onumuzu temizlerim, 1000 ki$inin icinden cikaririm kizi, en ufak bir temas olmadan, o ba$parmak ucu haricinde.

    rahata cikinca tekrar ozur dilerim, anlayi$i icin te$ekkur ederim. evine kapsina kadar birakirim arkada$.

    sonralari bu taktigi jean reno abi yapti, leon filminde. soktu silahi herifin agzina. agzindan cikarsa tetigi cekerim dedi. aferin dedim, maksat farkli, zihniyet ayni.