• ınstagramda bir kadının bu kişi ölünce yaptığı paylaşımı görünce dayanamadım once mesaj yazayım dedim ama dur yine anlamayacak nasılsa bosver diyip takipten çıktım. yahu bu kisilerin dine ne kadar zarar verdigi ortada hala sen neyine dua ediyorsun yahu . bu hoca o kadını görse yüzüne bakmaz açık giyindigi icin ama bu kadin o şeyh bozuntusuna cennete gider yok peygambere komşu olur inşallah diye dualar ediyor. zor tuttum kendimi. daha önce de bu kadına takipçileri tesettürle ilgili soru sormuştu ve verdiği cevap "tesettur farzdır bilmem ne kişi de söylüyor ama ben yapmıyorum blabla diye yazmisti. ben sessiz kalamayıp farklı bir görüşünde olduğu paylaşımları yazıları gönderip lütfen takipçilerinin de okuyup öyle karar vermesi gerektiğini rica ettim kendisinden. zira din hükmü yalnız allah'ındır.
    ben kendi araştırmalarıma göre sac örtme emrini kuranda olmadığına kanaat getirdim ama yine de herkesin kendisinin kurani okuyup araştırıp ona göre karar vermesinden yanayım.
    buna benzer şeyleri söylediğimde tabi ki anlayışla karşılamadı ve gonderidigm linkleri okumayacagini söyledi. yani bu ne perhiz bu ne lahana. bu hocanın insanlığa katkısı ne kadınlara karşı görüşü o kadar açıkken sen nasıl bu adama dua edebilirsin. aklım almıyor. hem onun cennette olmasının sana ne faydası var.
    tanım olarak her tarzda insanların sevdiği bir kişiymiş demek.
  • (bkz: goodbye honey)
  • örtüsüz ve okuyan kadınlara karşıymış. ama onu savunan örtüsüz ve okumuş kadınların olmasıda ayrı bir ilginçlik.
  • kız çocuklarını okutmayın diyen bir adama alim denmez cahil denir.
  • o kadar ustaosmanoğlu olsa en az yüz yaşını görürdü diye düşündüğüm figür.

    edit: şahıs ve çevresiyle dirsek temaslı bir konu olarak değerlendirilebilecek olan, xxxx efendi hitabı da gayet hoş. eşime dostuma xxxx efendi nasılsın? diye seslenmek istiyorum. bir parça kapıcı şakir, bir parça hoş olmayan şekilde memleketimizden şutlanan, buranın yerlisi hristiyan dostlara hamal hasan'ın hitap ediş şekli gibi bir tat almaktayım.

    bence iğrenç sosyal çevreler. bir insan iradesini asla bir cemiyete veya aidiyet duygusuyla kütle yaratan legal/illegal lavuklara teslim etmemeli. para karşılığı hizmet satmak bunun dışında kabul edilebilir. en azından bize ait güzeller güzeli kümesimizde, ekmek parası dediğinde en az on kalkanın indiği bir sosyal çevrede.
  • hayati boyunca erkekli ortamlari tercih etmis ex-alim. bazilari icin efendi hazretleri.
  • ahireti şereflendirdiği iddia edilen müteveffa. adamı artık nasıl bir derecede görüyorlarsa ahireti şereflendirdiğine bile inandırmışlar kendilerini. şurada görüldüğü üzere kendisi son derece şereflendirici bir kişiymiş.

    onu geçtim, teşrif etmek ifadesini bile doğru kullanamıyor yılların alimi. ahirete teşrifi diyor, ahireti teşrifi demesi gerekirken. bu dayımıza göre o sayımız ahirete şereflendirmiş. kelimenin anlamından da bağlamından da kullanımından da bu derece uzak dayımız.

    değişik kafalar.
  • cenazesini görünce gaza gelen islamcılara orta üstü bir konserde daha fazla insan toplanır demiştim, tarkan konseri de bunu kanıtladı.
  • her gununu pazar gunu gibi yasadi. muritleri yetersiz ve sagliksiz beslenmeden 60 yasina gelemeden uciz ekmek kuyruklarinda olurken 90 kusur sene calismadan yasadi. bize pek cok sey anlatiyor. duymasini bilene.

    (bkz: everyday is like sunday)
hesabın var mı? giriş yap