2016'nın en iyi albümleri
-
daha önce hazırladığım listemle katılayım;
en sevdiğim 25 rock-metal albümü ve diğer tarzlarda 3 albümü yazayım istedim:
25- destruction - under attack: destruction sevmeyenlerin bile sevebileceği taş gibi bir albüm.
24- metallica - hardwired...to self destruct : iyi albüm özellikle kaliteli melodik yapının gelmesine sevindim.
23- gojira - magma : çok sıkı fanı değilim ama daha dingin tarzda, sevdim bayağı.
22- ıhsahn - arktis: iç içe geçmiş melodiler, tarzlar, çok iyi albüm.
21- heaven shall burn - wanderer : mükemmel değil ama iyi albüm, bazı şarkılar üst seviyede
20- dark funeral - where shadows forever reign : karanlığın sesi lord ahriman yardırıyor yine, çok iyi
19- sodom - decision day : sodom iyi ki geliyor, albümle aynı isimli şarkıyı çok sevdim, albüm de güzel
18- grand magus - sword songs : bu sene canlı da izleme şansı bulduğum grup aynı tarzında kaliteli albüm
17- primal fear - rulebreaker : bu grup ne yaparsa seviyorum özellikle gitar soundunu ama the sky is burning şarkısı ölümsüz bir şey.
16- ın flames - battles : çok eleştirildi ama bayılmasam da ben genel olarak albümü sevdim, iyi melodiler var
15- alcest - kodama : fransa'dan grup çıkmıyor ama çıktı mı tam çıkıyor, post-black metal çok iyi albüm
14- fates warning - theories of flight : progresifin taçsız kralları, iyi sound, iyi albüm, the light and shade of things inanılmaz güzel
13- amon amarth - jomsviking : tarz aynı ama ele balta,kılıç alma hissi uyandırıyor yine albüm.
12- katatonia - the fall of hearts : ilk 10'uma giremedi ama katatonia hep özeldir benim için, iyi albüm.
11- kvelertak - nattesferd : nedense fanları gereken ilgiyi göstermedi bu albüme halbuki harika albüm.
10- deftones - gore : deftones fena döndü, chino çok acı biriktirmiş içinde hüzün bağırıyor resmen :)
9- running wild - rapid foray : son dönemlerdeki en iyi albümlerini yaptılar bence.
8- sixx a.m. - prayers for the blessed: bu sene çıkan prayers serisinin 2.si. ikisi de güzel ama bunu daha çok sevdim
7- the cult - hidden city : çok iyi albüm, her şarkısı ayrı güzel
6- dark tranquillity - atoma : yine benim için özel, ne yapsa dinlerim gruplardan biri, dinledikçe daha çok sevdim
5- architects - all our gods have abandoned us : ben bu albüme enerji + öfke + duygu + his diyorum kısaca, mükemmel!
4- be'lakor - vessels : sen çık taa avustralya'dan iskandinav müziğini harika yap. yıllardır hastasıyım bu gençlerin
3- testament - brotherhood of the snake : kendi diskografisinde üst sıralara oynar
2- thy catafalque - meta: son yıllarda dinlediğim en güzel albüm, tek kişilik ordu, değişik kafalar harika ötesi.
1- ınsomnium - winter's gate : bir albümden çok daha ötesi, duygu yüklü bir yolculuk, son yılların en iyi albümü
not: ghost'u e.p. çıkardığı için almadım yoksa baş tacımız :)
diğer :
3- leonard cohen - you want ıt darker : veda albümü olduğunu bilerek en karanlık albümlerinden birini yaptı ve gitti
2- yann tiersen - eusa : sadece piyano ile harika bir albüm, amelie film müziğini sevenler yani herkes :) dinlemeli.
1- suede - night thoughts : ismine yakışır şekilde geceleri çokca dinledim, harika bir albüm, ıskalamayın.
ekşi sözlük kullanıcılarıyla mesajlaşmak ve yazdıkları entry'leri
takip etmek için giriş yapmalısın.
hesabın var mı? giriş yap