şükela:  tümü | bugün
  • plaza kaşarı rumuzlu twitter kullanıcısının hayalindeki meslek.

    expat, gurbetçinin daha modern ve sosyetik bir çeşidi. plaza kaşarı da bir expatın hanımı olarak ülke ülke gezmek istiyor sanırım.
  • (bkz: expaturk) gibi firmalar tam da kendileri için kurulmuştur.
  • her güçlü şehirli modern bağımsız motor kadının gönlünde bile bir sırtımı kocaya dayayım kezbanının yattığının kanıtı.
  • aslinda burada bahsedilen kavram daha cok yabanci futbolcularinin eslerinin pozisyonu gibi, yani yillarla olculen ama belirsiz bir sure baska bir ulkeye esinizin is durumundan dolayi gidiyorsunuz, haliyle artik calismayacak esin isten ayrilmasinin maddi boslugunu dolduracak kadar iyi bir kazancin yuvaya girmesi lazim. yani bir cesit advanced ev hanimligi fakat burada esin de firstladyimsi bazi gorevleri oluyor tabi, bu aralar favori dizim olan house of cards taki claire karakteri mesela benzer bir pozisyonda, yani her bosta kalan adamin hatunun kiviramayacagi roldur, kucumsenmemelidir.
  • bu, bi arkadasimin hayaliymis. kendisi yuksek lisansini tamamlamis, is guc sahibi bi kadin.

    (bkz: ya ben neyse bir şey demiyorum)
  • (bkz: expat)
  • başlığı uzun uzun okuduktan sonra (bkz: aa bu benim lan)
  • bir cogu blog sahibidir; surekli gezdikleri kafelerin, restaurantlarin cetelesini tutup "ay ne kadar harika bir sehir, hayat negzel" tadiyla adamin sinirini bozarlar. metrosu, trafigi, burokrasisi, iklimi, insaniyla senin ebeni siken sehrin sefasini bunlar surerler. sen oglen yemegi niyetine sikimento bir durum kemirirken, ayni anda telefonunda "jean jack kafesinin sarap soslu bonfilesine de doyum olmuyor, ayol cok da hesapli! oglen yemeginizi max. 100 euroya aradan cikarabilirsiniz canlar ^^" postu okuyabilirsin. veya -25 de bir yerden bi yere gitmeye calisirken agzin burnun beynin buzulmusken, "ay bu sehrin kisi da bambaska kizlar! keske hic bitmese, hep kis olsa :) ^^ :x" falan gorebilirsin. sasirma. en guzeli, varsa bu tip hanimlari facebook listenizden falan cikarmaniz zira o statuslere bir sure maruz kalinca sinirden kendini sikmen isten bile degil. cok ciddiyim.
  • erkek olsam hemen edinirdim bundan bir tane. zaten bambaşka bir kültüre çalışma ortamına insanlara adapte olmaya çalışırken ve henüz dogru duzgun bir sosyal hayatının olmadığı bir ülkede yaşarkan bir de akşam kocaman eve gelip tek başına oturmak hiç hoş değil. expat karısı deyip geçmeyin adam gibi şirketler bu kadınların dil kursuna kadar herşeylerini öder, gerekirse iş bulmasına yardımcı olurlar, network sağlarlar çünkü bilirler ki expatın iyi performans göstereni evde huzurlu aile hayatı olandır.