şükela:  tümü | bugün
  • ozellikle pek yakin bir arkadas ile sevdicegin ismi pek yakin isimlerse** ve yakin arkadas ile daha uzun sureli bir hukukunuz varsa (ornegin sevdicekle tanismadan 2 yil once kendisi arkadas olmussaniz) yapilmasi dogal hadise.
  • başka addan kasıt eski sevgilinin adıysa ve o anki sevgili bu adı biliyorsa, size oynadığı ali cengiz yüzünden bilinçaltınıza saydırdığınız berbat bir durum. böyle bir durum dahilinde; isimler arasında alfabetik bir benzerlik varsa ve karışıklıkta bunun etkisi olduğu aşikarsa, hafifletici sebeplerden belli bir süre* yırtılır.. ama şukufe ye ahu, esteban a şevket derseniz olay bitmiştir. başa gelecekleri çekmek zorunda olmanın verdiği rahatlıkla bi sigara yakılır, temiz bi sayfa açılır ve yazılır..şukufe şukufe şukufe şukufe...

    (bkz: lapsus)
    (bkz: göte giren şemsiye açılmaz)
  • 2 kere yaptım bunu. birine eski sevgilimin adıyla seslendim, sineye çekti, hiç sinirlenmedi bile. birine de çok benzer bi isimle hitap ettim. onu da türlü şirinlikler, yaparak 'eheh olur öyle ya' falan diyerek geçiştirdim. bi daha yapmam ama umarım. çk kötü bişey lan karşıdaki için..
  • başka adla hitap etmekten kasıt lakap ve/ veya aşkım, böcüğüm vs. gibi sevgi içeren* bir takım sözcükler değil de başka bir insanın adı ise**;

    (bkz:adamın götünden kan alırlar kamil kan)
  • yanındaki kıza "abuzer"diyeni duydu bu kulaklar.kısaca insanların hayal gücüne kalmış sınırlaması olmayan hitap şeklidir.
  • 20'li yaşlarım hep uzun soluklu ilişkilerle geçti..minimum birbuçuk sene sürüyordu ilişkilerim.

    tabii ağız alışkanlığı denilen bir şey de var...

    sık sık önceki sevgilimin adını söylediğim olurdu..

    sonrası kavga tabii.
  • bir tür samimiyet testidir aslında...

    sevgilinize ailesinin taktığı bir ad vardır mutlaka. o da bunu size söylemiştir. sevgilinize o ad ile hitap edin.

    tepki verirse, sizi ailesinden biri olarak görmüyor, yaşamının merkezine koymuyordur...

    gülümserse de aileden birisinizdir artık.