• bruce dickinsonun bu şarkısını iron maidenin wasting love una çokca benziyor...
  • bunun bir scream for me brazil albumundeki versiyonu var ki, ooof oof.. me$hur forever live gibi olmu$, hastasiyim.
  • bruce dickinson un kanimca en guzel solo parcasi. ayrica gitar solosu da cok basarilidir.
  • şarkı sözleri:

for too long now
    there were secrets in my mind
    for too long now
    there were things i should have said

in the darkness, i was stumbling for the door
    to find a reason, to find the time, the place, the hour

waiting for the winter sun, and the cold light of day
    the misty ghosts of childhood fears
    the pressure is building and i can't stay away

i throw myself into the sea
    release the wave, let it wash over me
    to face the fear, i once believed
    the tears of the dragon, for you and for me

where i was
    i had wings that couldn't fly
    where i was
    i had tears i couldn't cry

my emotions frozen in an icy lake
    i couldn't feel them until the ice began to break

i have no prayer over this, you know i'm afraid
    the walls i built are crumbling
    the water is moving, i'm slipping away

i throw myself into the sea
    release the wave, let it wash over me
    to face the fear, i once believed
    the tears of the dragon, for you and for me
  • dinlediğim en etkileyici gitar sololarından birine sahip olan, orkestral versiyonunu hiçbir şeye değişmeyeceğim şarkı...
  • ing. dragon'un gözyaşları.

bruce dickinson'ın kariyerinin en iyi şarkısı diyebilirdim, book of thel olmasa.
  • bruce, dickinson olalı böylesine muhteşem bir parça söylememiştir. alt yapısı çok kuvvetli olan bu şarkının her motifinden zenginlik akmaktadır. özellikle bruce un son bölümde kendi kendine yaptıgı canon, etkileyici sözleri ile birlikte şarkının akıllarda yerlerini oluşturmaktadırlar. gitar sololarını asırlar boyunca kulak temizlemek için kullanacak olan insanlar, şarkının iniş-çıkışlarında hayatlarının tek duzeliğinden kurtuluşu arayacaklardır. lakin bulabilecekler midir bilinmez ama uyku nedeniyle gözünüzden süzülen yaşlarla alakası yoktur bu şarkının.
  • tabii bi de leonard cohen'den dinlemek gerekir diye dusunuyorum ben lakin sozler ona ait. tabii bi de tori amos ablamis sooledi o da dinlenir boole guzel sozlerle....
  • bruce dickinson'in kelimelerle anlatılamıcak derecede güzel vede hüzünlü şarkısı.
  • keske bi konserlerinde maiden da çalsa dedigim olaganüstü bir dickinson sarkisi.
hesabın var mı? giriş yap