şükela:  tümü | bugün
  • (bkz: shelley marsh)
  • dance hall crashers ın lockjaw albümünden bir şarkı

    why are you listening to all the things they tell you everyday?
    why are you listening, what happened to your own mind anyway?
    why are you listening, to their advice on what to watch and do?
    why are you listening, has your mind been overrun - what do i do?

    i don't know how they pulled you fast and buried all the trace of the past
    i don't know how you left so fast - i really hope that this won't last

    oh shelley
    oh shelley
    oh shelley
    oh shelley listen to me

    what are you doing? it's been too long, i never even seen you
    what are you doing? you're a different girl but i don't know who
    what are you doing? fall asleep and disappear for days
    what are you doing? come back flying in a total haze

    i don't know how they pulled you fast and buried all the trace of the past
    i don't know how you left so fast - i really hope that this won't last

    oh shelley
    oh shelley
    oh shelley
    oh shelley listen to me

    what are you thinking? i suspect you're losing it for good
    what are you thinking? promise i would save you if i could
    what are you thinking? i probably don't even wanna know
    what are you thinking? please just say goodbye before you go

    oh shelley
    oh shelley
    oh shelley
    oh shelley listen to me
  • çevirisini yaptığım danimarka menşei korku filmi.
    başrol oyuncusu (bkz: ellen dorrit petersen) yine döktürüyor.
    http://altyazi.org/sub/s/406308/shelley.html
  • mit'in geliştirdiği, korku hikayeleri yazan robot-yazar. twitter'da ikamet ediyor.

    https://twitter.com/shelley_ai
  • feldschlösschen'in sponsorluğunda devam eden cumartesi korku gecesinde izlenmiş, şu sıralar gräns ile nordik korku ve geriliminde yükselen değer ali abbasi'nin ilk uzun metrajı olan, eski demir perde ülkelerinin genç kadınlarından taşıyıcı anne yapılmaması gerektiğini aheste ve savruk anlatan, sözde korku aslen közde gerilim filmi.

    --- spoiler ---

    abbasi'nin maren louise käehne adında bir hanımefendiyle birlikte yazdığı senaryo, çok da bilindik bir tema olan, rahme düşmesi bile güç ve çileli olan şeytan bebek hikâyesinin - batılıların arthouse demekle iktifâ ettiği - sanatsal bir yorumu gibi görünüyor.

    elbette eskil vogt efendinin blind'inda başrolü müthiş kotaran pek değerli hanımefendi ellen dorrit petersen, performansıyla filmi yine tek başına götürse de bu "sanat" dolu görünmesi istenen "şeytan bebek" fikrinin altına birkaç kat derinlikte inilen temel insanî güdüler eklemenin biraz kadük kaldığı yapım. taşıyıcı bir anneden çocuk sahibi olmanın getirdiği yabancılaşma, olağan annelik ve babalık kaygıları, ve taşıyıcı annenin atlattığı bâdirelerden ötürü suçluluk gibi temalarla aslolan şeytanlığın insanın ta kendisi olduğu teması zayıf veriliyor. bu hâliyle burun kıvırmanın ve hatta tercihe göre dudak bükmenin de kaçınılmaz hâle geldiği bir gerilime dönüşüyor film.

    --- spoiler ---

    nitekim, dağın başındaki bir evde başına kötü şeyler geleceği en başından belli olan gariban bir genç kadın hikâyesinin biraz nordik ve büyük ölçüde dandik bir yorumu olmaktan öteye geçmeyecek yapım.
  • bin kere işlenmiş ‘şeytan bebek’ hikayesini güzel ele alan, korku ve gerilim adına saçmalamayan, dozunda, makul seviyede şiddet/ kan içeren, doğaüstü bir hadiseden dem vursa da dindi/ ruhtu bokunu çıkarmayan, jump scaresiz/ gürültüsüz patırtısız, ormanlı/ göl kenarlı kuzey avrupa filmi.

    ortalama gerilimden ötesini beklemem, sıradanlık/ vasatlık benim işim, bir miktar sıkıcılığa da hayır demem diyenlere gelsin.