hesabın var mı? giriş yap

  • ''halkın devlete yük olmaması gerekiyor.'' demiş.
    devlet bize neden yük oluyor peki? vergiler altında eziliyoruz. araba alırken 2 tane de devlete alıyoruz. nefes almak için para veriyoruz. işimiz ve gelirimiz yok diye zorunlu sağlık sigortasına para veriyoruz. devlet halkına gereken hizmeti sunmakla yükümlü.

    devlet bize yük olmaktan çıksa zaten kimse kendi ağırlığı altında ezilmez.

  • akaryakıt istasyonuna gidip depoyu doldurdum. içeriye kartla ödemeye gittim, ulan ne temassız ne de şifreli işlem yapılıyor. adama iban ver eft yapayım dedim bu seferde uygulaması çalışmıyor. şimdi bir arkadaşımı aradımki nakit getirsin. düştüğümüz duruma bak, rehin kaldık amk.
    rezilsiniz it oğlu itler.

  • bir ortadoğu uzmanına göre, başına gelen en basit musibet de bile "ben/biz nerede hata yaptım/yaptık" diyerek ders almak yerine "bunu bana/bize kim yaptı" paranoyası ile komplo teorileri üretmesidir. bu nedenle "bir musibet bin nasihatten iyidir" atasözü de, olan bitenden ders almamakta ısrarlı, bildiğini okuyan ortadoğu insanı için geçerli değildir.

  • az once gulnihal isimli bir yarışmacınin hatay ve mersinli olduğunu söyleyerek melezlik var dedigi yarışma. nur yerlitas da oryantalizm var ruhunda deyince evet oynamayi severim dedi.
    ahahahahah lan neyse ben bir sey demiyorum.

  • sinemada 80'li yıllara egemen olan "düşük bütçeli, kendine has prodüksiyonlu, toplama oyunculu filmler" tanımı altında hakkında sinema okullarında dersler bile verilen "slasher" türünün ilk öncüsü diyebiliriz the evil dead için. sam raimi, müthiş zekasıyla, sanki bir korku parodisi yapıyormuşçasına sahneleri amatörce çeker; bu amatörlüğün içinde 10 bin dolara yapılabilecek en muhteşem dekorları, kamera hilelerini, makyaj efektlerini ve kamera açılarını kullanır; buna rağmen seyirciyi koltuğuna kilitlemeyi başarır. devam filmlerinde gösterdiği başarı da bunun cabasıdır.

    sam raimi'nin yıllar sonra prodüksiyon zenginliği* kazanmasından sonra drag me to hell gibi güncel korku filmlerinde bile the evil dead etkisi görülür.

    yıllar sonra the cabin in the woods başyapıtı ile bu ve beraberinde getirdiği tüm slasher filmler aşırı ağır bir dille tiye alınmıştır. yaratıcı da denilebilir.

  • bi klavyeye 10 binlerce lira verecek olan müşteriyi 100 metre öteden tanıyacak olan mağazanın, boş zamanında dükkana gelip kafa şişiren cebi delik boş beleş müşteriyi kovalaması olayıdır, çok ta şaapma başgan