ekşi sözlük kullanıcılarıyla mesajlaşmak ve yazdıkları entry'leri
takip etmek için giriş yapmalısın.
hesabın var mı? giriş yap
aselsan'ı özelleştirme kapsamında katar'a satmak
-
bence dolar, zarar, kredi falan hikaye. malum şahıs bu ülkeden nefret ediyor. midesi bulanıyor. tek sevdiği içinden geldiği arap milliyetçiliği. vatanı son taşınmazına kadar arap ülkelerine peşkeş çekmek için elinden geleni yapıyor. çünklü iğreniyor türkiye isminden, türk isminden. arap kardeşleri için her şeyi yapar.
beyin ölümü gerçekleşen almancının yurda dönüşü
-
"evi"ne dönüşü değildir. ev yaşadığın, emek verdiğin, sorunlarıyla ilgilendiğin yerdir. işine gelince yatmadan yatmaya gittiğin yere otel denir.
yaran bayram mesajları
-
"minimalist bayram mesajı"
gençlerimizi kıraathanelerde meşgul edelim
-
rte'nin durduk yere beşiktaşlıları hedef aldığı açıklaması.
kürtlerin kendilerine has alfabelerinin olmaması
-
alfabeyi bile kaçak kullandıkları içindir.
ömer lütfi akad
-
“adapazarı’na gitmeye hazırlanıyorduk. gitmeden önce bazı siparişler vermek üzere biriyle buluşmam gerekiyordu. birden, üstümün başımın pek güven verici olmadığını fark ettim, özellikle ayakkabılarım çok kötü durumdaydı. taksim sineması’nın (şimdi devlet tiyatrosu’nun bulunduğu bina) uzun duvarı boyunca art arda dizili ayakkabı boyacılarına doğru hızla yürüdüm, az vaktim vardı, en öndekinin sandığına ayağımı koydum. ‘çabuk usta, şişir, acelem var’ dedim. boyacı başparmağı ile arkayı gösterdi. ‘arkadaki arkadaşa geç beyim’ dedi. ‘neden, ne oluyor’ dedim. ‘ben ayakkabı boyarım’ dedi adam, ‘bu benim işim, şişirme istiyorsan arkaya geç’. bir an kalakaldım. bütün alacağı yirmi beş kuruştu, bir liranın dörtte biri. ayağımı sandıktan çekmedim. ‘buyur, bildiğin gibi boya’ dedim, ‘hakkını ver’. beni bekleyen sonsuza kadar bekleyebilirdi, ben burada hayatımın dersini alıyordum.”
lütfi akad, ışıkla karanlık arasında, sayfa 24.
türkiye iş bankası kültür yayınları, istanbul 2004
kürk gerçek ama ben evde kedi besliyorum
-
bir katilin "ben bunu öldürdüm ama evde anam falan sağ" demesi minvalinde bir açıklama.
cıvık komedi filmi çekerek voliyi vurma sanatı
-
gora' yı oradan çıkarsak diyorum. her komedi filminin de cıvık olması gerekmez. iyidir kötüdür tartışılır ama gora, arabesk filminden sonra çekilmiş absürd komedi türünün ilk örneklerinden olması bakımından bile değerlidir.
personele sinirlenip elindeki parayı yırtmak
savcıda şeref varsa tırda silah olduğunu ispatlar
-
(bkz: şeref demedim eşref dedim)